Alt er mulig! Bergen Fiber

torsdag 1. februar 2018

Altibox best på kundeservice igjen



Norske bredbåndskunder har talt. Nok en gang kårer de kundeservicen fra Altibox til landets beste.

Jubelen stod i taket da Altibox sine kundeservice medarbeidere får pris for beste kundeservice innen bredbånd.
Det ble kunngjort onsdag kveld under Teknas årlige kundeservicedager i Oslo, der representanter fra Altibox kunne hente hjem prisen for beste kundeservice innen kategorien bredbånd.

Setter kunden først
Hver eneste dag, døgnet rundt, året rundt, kan Altibox-kundene til Bergen Fiber få hjelp av kundeveiledere i sosiale medier, e-post og på telefon hvis og når de trenger det. Den aktive tilstedeværelsen krever ekstra mye kompetanse og serviceinnstilling av den enkelte veileder, og forutsetter at samtlige medarbeidere hos Bergen Fiber og andre Altibox-leverandører alltid setter kunden først.
- Kundeservice i toppklasse er helt avgjørende for oss i Bergen Fiber.  Vi er svært stolte av å kunne tilby kundene den beste kundeservice hver dag , sier adm. dir. i Bergen Fiber Tore Nyhammer

Norges største måling
TNS Kantars årlige kundesentermåling er Norges største i sitt slag, og gjennomføres for syvende år på rad. 20.000 personer som har vært i kontakt med et kundesenter har gitt sine svar på hvor god behandling de har fått. Undersøkelsen baserer seg på Kantar TNS sitt panel og gjennomføres i samarbeid med Scandinavian Technology Institute (STI) og Tekna.
- Kundene skal sitte igjen med en god følelse etter at de har vært i kontakt med kundeveilederne hos Altibox. Derfor er vi ekstra stolte når denne opplevelsen resulterer i en nasjonal pris, sier kommersiell direktør Stian Røisland i Altibox.

Tekna, Kantar TNS og STI deler årlig ut priser innen kategoriene bank, bredbånd, forsikring, reise, energi, bredbånd og tv-distributør. Kundeservicen fra Altibox gikk til topps også i 2017 (bredbånd og tv), 2015 (bredbånd), 2014 (bredbånd) og 2013 (bredbånd).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar