Alt er mulig! Bergen Fiber

søndag 19. mai 2019

Internett og god tv-underholdning engasjerer

Over 9500 kunder svarte på spørsmålene i undersøkelsen fra i vinter, noe som vitner om at interessen for trådløst internett og god tv-underholdning er stor. I tillegg fikk vi over 3500 personlige tilbakemeldinger i kommentarfeltet, der dere gav oss ris og ros. Det setter vi stor pris på. Vi har lest samtlige, og tar alle like alvorlig.

Hyggelige plusser og et par minuser
Uten å kjede vettet av deg med en lang redegjørelse skal vi kort oppsummere med at dere synes mye er bra, men at det også er noen humper i veien som kan forbedres. Internett og tv-tjenestene fungere som de skal, og vi har god driftssikkerhet. Folkene våre på kundeservice er hyggelige å snakke med når dere først finner frem til dem. Og vi har hemmelige tjenester – ikke type CIA-hemmelig tjeneste, men at vi ikke er så flinke til å fortelle dere om produktene og tjenestene våre. Men det hyggeligste for oss var tross alt at hele 83 % av dere er fornøyd med Bergen Fiber. Det tar vi med oss videre.

Tusen takk for engasjementet og ærlige svar. Det er akkurat det vi trenger. Nå skal vi bruke tilbakemeldingene fra dere til å bli enda bedre.

2 kommentarer:

  1. Det er i dyreste laget å være kunde, og det er veldig stasjonert.Skal altibox brukes ande steder er du avhengig av andre nett og 4G. Slipper heller ikke andre aktører inn på fibernettet, for noen som har mere fleksible løsninger. ( rikstv) Der utnyttes alle typer signaler og ikke bare nettbasert. Flere abonemaen med dagens priser er ikke serlig aktuelt.

    SvarSlett
  2. Hei. Vi tilbyr TV-løsningen vår utenfor hjemmet på ulike plattformer som mobil, PC, nettbrett osv., men en trenger Internett-tilkobling for å få tilgang til tjenestene (WiFi eller mobilt bredbånd). Slik er det fordi tjenestene våre ikke vil fungere uten nettilgang. 

    Vi mener at alle våre priser er konkurransedyktig og spesielt fordelaktig å ha både Internett og TV hvor vi tilbyr høye hastigheter og full TV-pakke til en rimelig pris. Kundesenteret vårt kan hjelpe deg alle dager, hele døgnet. Vennlig hilsen Karen, Bergen Fiber

    SvarSlett