Alt er mulig! Bergen Fiber

onsdag 16. mai 2018

Internett og god tv-underholdning engasjerer

Nesten 7000 kunder svarte på spørsmålene i undersøkelsen fra i vinter, noe som vitner om at interessen for trådløst internett og god tv-underholdning er stor. I tillegg fikk vi over 2500 personlige tilbakemeldinger i kommentarfeltet, der dere gav oss ris og ros. Det setter vi stor pris på. Vi har lest samtlige, og tar alle like alvorlig. 

Hyggelige plusser og et par minuser
Uten å kjede vettet av deg med en lang redegjørelse skal vi kort oppsummere med at dere synes mye er bra, men at det også er noen humper i veien som kan forbedres. Internett og tv-tjenestene fungere som de skal, og vi har god driftssikkerhet. Folkene våre på kundeservice er hyggelige å snakke med når dere først finner frem til dem. Og vi har hemmelige tjenester – ikke type CIA-hemmelig tjeneste, men at vi ikke er så flinke til å fortelle dere om produktene og tjenestene våre. Men det hyggeligste for oss var tross alt at hele 84 % av dere er fornøyd med Bergen Fiber. Det tar vi med oss videre.

Kommentar fra kunder: 
«Stå på, bra tjenester! Stort pluss for at dere fikset mulighet til å bruke bridge mode med den nye TV-dekoderen!»

«Som dere sikkert ser ut fra undersøkelsen er jeg veldig fornøyd med tjenestene dere tilbyr. Har ikke noe å klage på. Kundeservicen jeg her fått er til nå upåklagelig.»

Tusen takk for engasjementet og ærlige svar. Det er akkurat det vi trenger. Nå skal vi bruke tilbakemeldingene fra dere til å bli enda bedre. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar